تغییرچهره باورنکردنی «بهروز پسر فهیمه» سریال پایتخت‌۶ + عکس بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از شبکه العراقیه | گفتگو درباره افق‌های مشترک رسانه‌ای ماجرای اعتراض ۲۰۰ نفر از کارکنان رویداد مهم سینمایی | جشنواره کن متوقف می‌شود؟ خبر‌های جدید درباره «زخم کاری ۳» + زمان پخش ماجرای شباهت چهره یک ساواکی با پدر مهران غفوریان + عکس هدف مصر از ساخت سریال «حشاشین» چه بود؟ نقش‌آفرینی ادریس‌البا در فصل دوم سریال «هواپیماربایی» آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) «ساعت صفر» رضا رشیدپور چه زمانی پخش می‌شود؟ «مست عشق» در صدر گیشه سینمای ایران آنتونی هاپکینز در «پادشاه کاونت گاردن» «مست عشق» همچنان در حال رکوردزنی | آمار پرفروش‌های سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق
سرخط خبرها

تشییع مسافر ۱۶ ساله شرق دجله بر دستان اهالی منطقه سیدی مشهد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۴۳۰۳۳
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
تشییع مسافر ۱۶ ساله شرق دجله بر دستان اهالی منطقه سیدی مشهد + ویدئو
پیکر پاک شهید گمنام ۱۶ساله‌ای که در جریان تفحص اخیر شهدا در شرق دجله شناسایی شده بود، بر دستان صد‌ها دانش‌آموز مشهدی از میدان شهید اصلانی تا اردوگاه فرهنگی‌تربیتی ثامن‌الحجج(ع) تشییع و در میدان صبحگاه این اردوگاه به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اجتماع پرشور دانش‌آموزان و اهالی منطقه سیدی و شهرک ابوذر مشهد با عنوان «سربازان حاج قاسم»، صبح امروز در میدان شهید اصلانی بولوار صبا برگزار شد.

در این مراسم، پس از سرودخوانی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت‌(ع)، پیکر پاک شهید گمنام ۱۶ساله‌ای که در جریان تفحص اخیر شهدا در شرق دجله شناسایی شده بود، بر دستان صد‌ها دانش‌آموز مشهدی از میدان شهید اصلانی تا اردوگاه فرهنگی‌تربیتی ثامن‌الحجج‌(ع) تشییع و در میدان صبحگاه این اردوگاه به خاک سپرده شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار‌هایی همچون «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و ندای «حیدر حیدر» پیکر مطهر این شهید دانش‌آموز را تشییع کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->